هستی جون عزیزم ، نفسمهستی جون عزیزم ، نفسم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

برای نفسم هستی جون

آرامه جان

1392/12/6 17:24
نویسنده : مامان هستي
373 بازدید
اشتراک گذاری

ای همدم لحظه های تنهایی من

ای رونق شعر و شور و شیدایی من

ای سبزترین بهار در خاطر من

ای ناب ترین نافه آهوی ختن

تو همنفس و همدل و همراز منی

هم صحبت و هم سفره و دمساز منی

شور و شعف و نغمه و آواز منی

آرامه جان و پر پرواز منی

با آمدنت بهار را فهمیدم

مادر شدم و به روی گل خندیدم

از حضرت بی نشان نشان آمده ای

با جلوه نور بر جهان آمده ای

کندوی لبت شهد و شکر می ریزد

عطر نفست ز خانه بر می خیزد

همراه تو در اوجم و آرام و رها

همسایه دیوار به دیوار خدا

                             تقدیم به عزیز دلم هستی جان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمه هستی جون
6 اسفند 92 22:00
به به چه شعر قشنگی مامان هستی جون! آفرین! زیبا بود! خوشبحال هستی خانم که مامانش به افتخارش شعر گفته.......
مامان هستي
پاسخ
به به به زیبابینی شما عمه خانم جون. خواهش می کنم لطف دارین بازم بهمون سر بزنین
مامان هستی
7 اسفند 92 10:30
خداییش هستی همه زندگی ما هست همه وجود ما هست ...دوست دارم
مامان هستي
پاسخ
خدا بهتون ببخشه
همکار مامانی
9 دی 93 9:21
واقعاً تبریک میگم به هستی جون با این مامانی هنرمندش.
مامان هستي
پاسخ
سلام به خونه مجازي هستي جون خوش اومدين، قدم رنجه كردين. خيلي لطف دارين.