هستی جون عزیزم ، نفسمهستی جون عزیزم ، نفسم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

برای نفسم هستی جون

یا مقلب القلوب و الابصار

1393/1/1 1:22
نویسنده : مامان هستي
262 بازدید
اشتراک گذاری

10

 یا مقلب القلوب و الابصار

            یا مدبر اللیل و النهار

                       یا محول الحول و الاحوال

                                     حول حالنا الی احسن الحال

                                                           آمین

 

اینم از دل سروده مامان برای دختر نازم و همه هستی ام در ادامه مطلب:

 

تقدیم به گل همیشه بهارم :

غنچه خوش بوی چمن ، بهار با صفای من

هوای تازه نفس، نگار باوفای من

تمام فصل های من با تو بهار می شود

دلم جوانه می زند شکوفه زار می شود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان هستی
3 فروردین 93 17:28
چه طوری خاله مامانی این کارا کرده وای
مامان هستي
پاسخ
سفره هفت سينمون ماهي نداشت مامانم اينو درست كرده تا من ماهي عيدشون باشم
عمه هستی جون
8 فروردین 93 21:46
عمه قربون این ماهی کوچولوی خوشگل بشه!!!! اولین عیدت مبارک هستی جان ،انشاله صد بهار رو ببینی عزیزم......
مامان هستي
پاسخ
خدا نكنه عمه جون مهربونم. خيلي ممنون ايشاله باهم هوارتا بهار ببينيم
mani_mania
18 فروردین 93 13:52
سال نو مبارک عزیزم انشالله کنار همسری و هستی جونت سال خوبی داشته باشی
مامان هستي
پاسخ
سال نوي شما هم مبارك.ايشاله به زودي خبر اومدن يه فرشته رو بهمون بدي
❀ ◕ ‿ ◕ ❀ نی نی شیطون ❀ ◕ ‿ ◕ ❀
18 فروردین 93 14:24
بهار یک نقطه دارد نقطه آغاز بهار زندگیتان بی انتها باد
مامان هستي
پاسخ
ممنون از لطفتون.ايشاله هميشه بهاري باشين.
خاله هستی
22 فروردین 93 16:41
وای خدا این ماهی چه زیباست .پری دریایی چه تنک زیبایی مامان برات درست کرده ایشالله زندگیت آرامش آب رو داشته باشه و تو زندگی مثل بلورهاش بدرخشی.خاله دوست داره عزیزترینم. مامانم منو انداخته پيش ماهي ، منم باهاش بازي مي كنم منم خيلي خيلي دوستت دارم خاله جون جونيم