هستی جون عزیزم ، نفسمهستی جون عزیزم ، نفسم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

برای نفسم هستی جون

آفرین وایستادی. هورا هورا

1392/11/30 21:21
نویسنده : مامان هستي
399 بازدید
اشتراک گذاری

آفرین، بارک اله و هورا کلمات طلایی هستند که به لطف خدا همیشه برای تشویق هستی جون استفاده می کنیم.تشویق

هیه هیه آواهایی است که نازدونه ما برای تشویق خودش به کار می بره.هورا

دیدیم نازدخملی میتونه وایسته هوس کردیم لباس بپوشونیم چند تا عکس خوشکل یادگاری ازش بگیریم.

شازده کوچولوی ما از موقع تولد اشتیاق راه رفتن داره. به انتظار اولین گام های هستی جونیم ایشاله.

ماه نهم

وای خدای مهربون دیگه دلبریهاش شروع میشه. قربون ژست و نگاه نازت برم فرشته کوچولو.بغل

 

ماه نهم

 

بذار یه کم آویزون بشم. هورا

 ماه نهم

 الان خوب خوب جلوی دوربین وایستادم.تشویق

ماه نهم

 میخوام وردارمش مال خودمهلبخند

 ماه نهم

  قشنگ وایستادمسوال

ماه نهم

 خسته شدم میله ها رو محکم بچسبم.

ماه نهم

 راه رفتنم آرزوست.خنده

 ماه نهم

 دیگه خسته شدم عکس نگیر:

ماه نهم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سحر مامان یسنا
1 اسفند 92 10:53
این هستی خانم خیلی خوش تیپه خدا حفظش کنه الاهی
مامان هستي
پاسخ
خیلی ممنون دخمله دیگه آدم دوست داره تیپ بزنه آخه دختربچه ها خیلی ناز دارن.
خاله هستی
1 اسفند 92 22:24
افرین خاله هورااااااااااااااااا.عزیزم پس قراره ایشاله عید دست تو دست خاله بریم گردش .بوس نازنینم
مامان هستي
پاسخ
ممنون خاله جون
خاله هستی
1 اسفند 92 22:49
من سنی یییرم خوشگله ناناز عزیزم جیگر خاله
مامان هستي
پاسخ
ییمه ییمه ، اگه گرسنه ای برو پیش مامانت هامه بخور خاله جون.
مامان روشا
4 اسفند 92 8:47
این دختره چقدر لباس داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه مامان خوش سلیقه ای داره خوش به حالش خیلی عکسهای نازی بود مخصوصا اونی که داره عروسک بر می داره خوردنی شده حسابی
مامان هستي
پاسخ
آخه دختر بچه خیلی ناز و کرشمه داره آدم دوست داره لباس های خوشکل تنش کنه. دیگه اینها براش کوچیکه از بس ذوق کردم دوباره تنش کردم تا عکس بگیرم. اون لباس ناز رو دایی جونش قبل از تولدفرشته کوچولومون خرید. گل گفتی آی گل گفتی...
مامان هستی
5 اسفند 92 20:30
خاله حالا میام موخورمت به خونه من خوش اومدین. نی نی شما هم مثل خودم هستیه
مریم (مامان ثنا)
6 اسفند 92 1:52
وااااای دهنم اب افتاد دلم هستی جون می خواد.ماشاالله چقدر این لباسهای زیبا بهت میاد انشاالله که به ارزوت برسی و مامانی را کلی اذیت کنی از بس راه میری و چیز میزا را تو خونه جا به جا میکنی مامانی هستی هستی جونم موقع خراب کاری شما که هنرمندی یه لباس های خوشکلی میدوزی که کم نظیره مامان خلاق. هنوز به اون مرحله نرسیده گیس های مامانم دستشه آی گفتین آآآآآآآآآآآ جیگر خون اما از بس این وروجک ها شیرینن که ما بزرگترهارو گول می زنند
مامان هستی
7 اسفند 92 10:34
الاهی جیگر خنده ات بشم خاله گلی ممنون
فائزه مامان آیاتای
10 اسفند 92 16:13
ای جااااان ایشاله قدمات همیشه به طرف پیشرفت باشه
مامان هستي
پاسخ
ایشاله.ایشاله