هستی جون عزیزم ، نفسمهستی جون عزیزم ، نفسم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

برای نفسم هستی جون

هستی جون به زندگی خوش آمدی

1392/11/16 23:23
نویسنده : مامان هستي
672 بازدید
اشتراک گذاری

 

دفتر عمرت در بهاری ترین بهار زندگیم گشوده شد، در روزی مبارک که مصادف با سالروز میلاد نهمین ستاره آسمان ولایت بود. اولین سطر دفتر مشق عمرت را به نام خدای مهربان زینت دادم :

سلام هستی جون ، به زندگی خوش آمدی عزیزم.

این اولین جمله ای بود که وقتی روی ماهت رو دیدم بهت گفتم. خدا را شکر که سالم متولد شدی، در 37 هفتگی همه رو غافلگیر کردی.

یک روز از عمرت را سپری کردی، نمیدانم چگونه اما دعا کردم برای زندگیت، برای آغازی مبارک، زندگی پربار و تقدیری خوش. خدای هستی بخش را شاکرم که با آفریدنت فرصتی زیبا به من عطا کرد تا مهر مادری را تجربه کنم.

روی ماهت بوسه باران و مقدم زیبایت گلباران.

 

هنگام تولد :

وزن : 2900 گرم            قد: 50 سانتی متر          دور سر : 36 سانتی متر

همه رو غافلگير كردي:

سلام به فرشته کوچولوی نازم که با زمینی شدنش دل مارو آسمونی کرد، قرار بود اواخر خرداد ماه از پشت پرده تقدیر بیرون بیایی و سعادت دیدار روی ماه بهشتی ات رو نصیبمون کنی. کم کم داشتیم کارهامونو لیست میکردیم که انجام بدیم... میگن تدبیر کند بنده و تقدیر نداند

... الحمدلله کما هو اهله ، شکر خدا بابایی جون شب خونه بود و ما رو به موقع به بیمارستان رسوند و باز هم شکر خدا که سالم به دنیا پا گذاشتی. البته تا لحظه ای که ببینمت خدا میدونه چه حالی داشتم همش دعا میکردم سالم باشی، صدای گریه ات که بلند شد، خندیدم و در میان خنده گریه کردم، گریه ای از سر شور و شوق و شادی. میخواستم بلند شم بیام پیشت، به خودم تکونی دادم نمیتونستم... و از همون فاصله چند متری، انوار مبارک آیه الکرسی را خوندم تا جامه ای از جنس نور قامت بلند روح و جسمت را زینت دهد.

... نمیتونم احساسی که در اولین دیدارت داشتم رو توصیف کنم اصلا قابل وصف نیست، یه احساس شگفت انگیز و باشکوه که در قالب کلام نمی گنجه فراتر از وصف و کلام. اما تا دیده به دیدارت روشن شد اسم زیبای خدارو به لب آوردم سلام ، به زندگی خوش آمدی هستی جون عزیزم.

سپیده اخرین روز اردیبهشت که سر زد من شاهد طلوع دو تا خورشید بودم یکی خورشید عالم تاب و دیگری وجود نورانی هستی عزیز. تو به دنیا اومدی و دفتر انتظارمون رو بستی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ندا
27 شهریور 92 0:27
خوش امدی عزیزم به این دنیــــــــــــــــــــا
مامان هستي
پاسخ
ممنونم لطف دارین خدا کوچولوی نازتون رو حفظ کنه