هستی جون عزیزم ، نفسمهستی جون عزیزم ، نفسم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

برای نفسم هستی جون

شیرین ترین لحظه: آغاز سخن گفتن

1392/11/20 18:52
نویسنده : مامان هستي
360 بازدید
اشتراک گذاری

شیرینترین لحظه: آغاز سخن گفتن

19 دیماه یعنی در 7 ماه و بیست روزگیت دو کلمه "مامان و بابا"رو همزمان باهم و چندین بار ادا کردی. خیلی لحظه شیرین و قشنگیه وقتی که حرف می زنی. به خودم بالیدم که هستی عزیز، مامان و بابا می گه.از اواخر ماه هفتم دهنت رو محکم می بستی و حرف میم رو تمرین می کردی. برامون جالب بود که هردو کلمه رو باهم گفتی. سریع و یواشکی دوربین رو برداشتم تا فیلمبرداری کنم بابایی جون رو صدا کردم که شاهد لحظه های شیرین سخنیت باشه.

الهی همیشه خوش کلام و شیرین سخن باشی و دهانت همیشه معطر به خوش بوترین و سبزترین سخنان باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فائزه مامان آیاتای
19 بهمن 92 1:43
فدای زبون نازت]
مامان هستي
پاسخ
خدا نکنه.ممنون روی آیاتای رو ببوسین
مامان روشا
21 بهمن 92 9:24
میگن آدم دوبار مادر میشه یکبار وقتی بچه به دنیا می یاد و یکبار وقتی می گه مامان دوباره مادر شدنتون مبارک ماشاالله دختر با هوشی دارید ها
مامان هستي
پاسخ
واقعا گل گفتین دقیقا همین احساس رو دارم قربون شما.ایشاله مادرهای خوبی باشیم.آمین خیلی ممنون
خاله هستی
29 بهمن 92 22:42
حرف زدنش روتبریک میگم. من جای تو بودم این شیرین زبون رو میخوردمش .
مامان هستي
پاسخ
قربوت عزیزم. ما هم دوست داریم بخوریمشاما تموم شد چی کار کنیم