هستی جون عزیزم ، نفسمهستی جون عزیزم ، نفسم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

برای نفسم هستی جون

گنجينه لغات هستي جون 3

1393/9/29 13:41
نویسنده : مامان هستي
564 بازدید
اشتراک گذاری

19 ماهگي:

اَسول: رسول

كنير: پنير

بريم بريم: بريم

هيب: سيب

عسل

كره

اَدا: بردار

آشين: ماشين

اَطار: قطار

اُهي: ماهي

 هوهو چيچ چيچ: صداي قطار

مامايي: مامان

كواك:اردك

ما ما: گاو

ميو ميو: گربه

هاپويي: هاپو

آب بَي : آب

كو

اي اي اي: هر چي كه نميتوني بگي

پَتِه: پسته

اورشيش: خورشيد

بده: به بده و بگير مي گي بده

اِتاره: ستاره

طيا بَيا: طلا بلا

20 ماهگي:

كوكو: كاكائو ( عشق كاكائو دقيقا مثل خودم اون هم كاكائوي تلخ)

اُشو: پاشو، بيدار شو

اِشين: بشين

اُشين: ماشين

عسي: عسل

اَيات: حيات

ايست: نيست

ايا : بيا

21 ماهگي:

دو واژه اي حرف مي زني

اَستي : هستي

اَسول: رسول

ايا بييم: بيا بريم

بابا اسول

ماما كو؟ گاوه كو ( پشتت قايم مي كني ميگي ماما كو؟ بعدش ميگش ايست)

دايو: دارو

اَتره: قطره

بدو ايا: بدو بيا

شان: شام

بييم ددر: بريم دردر

بابا اَت: بابا رفت

ني ني اَخور: ني ني نخور

مامايي اُشو: مامان بيدار شو

 بده اُسي: ماست بده

ماه

اورشيد: خورشيد

ديدي آتيش: آتش رو ديدي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان روشا
6 بهمن 93 23:05
سلام خوبید؟؟؟؟ این وروجک اینقدر حرف می زنه؟؟؟؟ واقعا باورش سخته خوبید؟؟؟؟ اداره می رید؟؟؟؟ به همه سلام برسونید مخصوصا خانم مقیسه و دکتر عطار باشی
مامان هستي
پاسخ
سلام خوبين.شكر خدا خوبيم. اما خيلي وقت كم ميارم براي همين كمتر وب ميام. آره بابا هر روز اداره ام.دلم براتون تنگ شده براي روشا جون و شيطوني هاش.قربون شماو لطف هميشگي تان.دوستتون دارم.روي ناز دخمل رو ببوسين.هميشه ذكر خيرتونه...
مامان محمد پارسا
3 اسفند 93 14:13
سلام مامان هستی چشم نخوره حسابی خانم شده عکسهای قبلیش هم دیدم خیلی بازی فکری دوست داره؟ پارسا که از بچگی دوست داشت هنوزم علاقه داره راستی چرا اینقد تنبلی کردی ؟به خونه ما که سر نمی زنی چرا دوماهه به خونه هستی جون سر نزدی؟ببینیم چه شکلی شده ! حالا من درگیر مریضی بابا و مامانم هستم شما چرا؟ البته اعتراف می کنم تو این سن بچه خیلی وقت و انرژی می گیره سلامت و برقرار باشید به به سلام رفيق عزيز خوبي؟خدا بد نده ايشاله مامان بابا بزودي خوب ميشن حقيقتش خيلي وقت كم ميارم.خودمم هم دلم به وبلاگ هاي فرشته كوچولوها، خودشون و مامان هاي باحالشون تنگ شده.دوستتون دارم بزاريد به حساب مشغله هام گل گفتي آي گل گفتي قربون رفيق بامرام. هميشه شاد و سلامت باشين.روي پارساي گل رو ببوس.