هستی جون عزیزم ، نفسمهستی جون عزیزم ، نفسم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

برای نفسم هستی جون

جشن دندوني، قدم و تولد کفشدوزکی

1393/3/5 13:20
نویسنده : مامان هستي
970 بازدید
اشتراک گذاری

به خاطر عقدكنان خاله جون و مسافرت به تبريز يه جشن پيش از موعد در تبريز و يه جشن بهنگام هم به افتخار عمه ها و عموها و زن عمو در خونمون برگزار كرديم. مباركت باشه عزيزم.

دوست داشتم همه تداركات، خياطي لباس ، آشپزي و تزيينات تولدت رو به عشق دخترم خودم انجام بدم.البته با شرايطي كه پيش اومد آنچه كه در توان داشتم و داشتيم براي دختر نازمون انجام داديم.

 

 

هستي جون و كيك مامان پز:

 عكس هايي كه فرداي روز تولد به هزار مكافات ازت گرفتم:

 

 

 تاج و تلي كه مامان زحمت كشيده درست كرده كه دختر گلش سرش بذاره اما شده اسباب بازي شازده كوچولو:

  

  

 بعد از تمام شدن مراسم:

 

 

 هداياي كفشدوزك كوچولو كه از همه تشكر مي كنيم:

 تزيينات كفشدوزكي جشن:

 

قسمت خوشمزه برنامه:

 

دندوني:

ژله تزريقي : اوني كه مي خواستم نشد ولي براي اولين بار و با ضيق وقت بد نبود.

 سالاد اولويه:

 سوپ خامه كه هستي جون خيلي دوست داره:

 شام اصلي هم كباب بود كه چون هنر خودم نبود عكسش رو نگرفتم، كباب هم جزو غذاهاي مورد علاقه هستي جونه.

 

 

 آْخر شب پس از رسوندن مادرجون اينا به خونشون هستي جون را براي سرسره بازي به پارك برديم. حتما سرسره بازي بيشتر از همه مراسم و هديه ها براي هستي جون لذت بخش بود. هميشه شاد و خرم باشي و به لطف خداي مهربون ساليان مفيد و تولدهاي شادي رو بگذروني:

آمين

پسندها (4)

نظرات (9)

مامان مریم
10 خرداد 93 17:28
به به مبارکت باشه عزیزم دست مامان گلت درد نکنه همه چیز زیبا و حساب شده بود انشاالله 2000ساله بشی در کنار پدر و مادر خوبت همیشه خوش باشید
مامان هستي
پاسخ
خیلی مممنون لطف دارید خاله جونم. انشاله باهم
مامان هستی
10 خرداد 93 18:16
تولدت مبارك خاله جون_انشالله جشن 120سالكيت خاله ديه براخودت خانمي شدي عزيزم_راستي خاله جون توراه ميري
مامان هستي
پاسخ
خيلي ممنون لطف دارين ايشاله با هستي جون شما.وامي ايستم اما هنوز راه نمي رم خاله جون.دارم با مامان بابا تمرين مي كنم.
الناز
11 خرداد 93 17:50
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! --------
مامان هستی
12 خرداد 93 9:52
خاله هستی
17 خرداد 93 22:20
تولدت مبارک عزیز دل خاله.مامانت خیلی بیشتر از خیلی دوستت داره که اینهمه زحمت کشیده برات .دستت درد نکنه آبجی جان واقعا تزیین هات زیباترین بودن. هستی عزیزم امیدوارم زیر سایه مامان و بابات به همه آرزوهات برسی. بوس بوس
مامان هستي
پاسخ
خیلی خیلی ممنون.بله درسته خیلی دوستم داره آخه من دوست داشتنی ام خاله جونمخواهش می کنم وظیفه مادری همین رو ایجاب می کنه. ایشاله همه مون زیر سایه پدر و مادرهامون باشیم.
هستی شاد
19 خرداد 93 14:14
مبارکش باشه عزیزم خدا برات حفظش کنه
فایضه مامانِ عسل
21 خرداد 93 14:36
سلام گلم .... مرسی سر زدین ... خوشحال شدیم .... بازم یش ما بیاین نی نی رو از طرفم ببوسید خیلی ماهه خدا حفظش کنه .... من لینکتون کردم خوشحالم میکنید لینکم کنین
مامان هستي
پاسخ
سلام عزیزجون خواهش می کنم لطف دارید چشم با اجازه تون قبلا لینک کردم
مامان روشا
22 خرداد 93 2:12
سلام پس نظر من کو؟؟؟؟ قبول نیست من اولین نفر بودم کلی از دیدن این همه سلیقه ذوق زده شدم خدایی اصلا فکر نمی کردم این قدر خوش سلیقه و با حال باشید راستش الان نظرم در مورد شما با اون موقعی که رئیس آموزش بودین زمین تا آسمون فرق کرده راستی بهم گفتن باید فعلا مرخصی بدون حقوق بگیرم ها ما هم راضی به رضای خدا
مامان هستي
پاسخ
سلام از بنده.رفیق عزیز و دوست داشتنی بخاطر عقدکنان خواهرم دو بار برای هستی تولد گرفتیم یک هفته قبل از تولد هستی تبریز بودیم مامانم اینا خیلی دوست داشتند تولد هستی حضور داشته باشند پست قبلی نظر دادید، بازم ممنونم از نظرهای محبت آمیزتون.نظر شما محفوظ و اولین نفرید خواهش می کنم شما همیشه لطف دارید. متاسفانه آشنایی کاری ما همزمان با فشردگی و تغییرات اساسی در محیط کار بود، نوع کار آموزش هم خشک و مقرراتیه اشکال نداره همین که موافقت کردن بازم خوبه خداروشکر. همین که روشا بچه دکتره ارزش داره روی نازش رو ببوسید.
مامان پانيسا
21 شهریور 93 16:01
سلام خيليييييييي نازه خدا حفظش كنه دنبال تم براي تولد و دندوني دخملم هستم خيلي وبتون كمكم كرد به ماهم سر بزنيد اگه دوست داشتي خوشحال ميشم باهم تبادل لينك كنيم
مامان هستي
پاسخ
سلام خیلی ممنون. خوشحالم براتون مفید بوده.خواهش می کنم لینکتون کردم.لطف دارین.