هستی جون عزیزم ، نفسمهستی جون عزیزم ، نفسم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

برای نفسم هستی جون

جشن دندوني، قدم و تولد در تبريز

1393/3/5 13:06
نویسنده : مامان هستي
769 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزم قرار بود بابا جون اينا براي تولدت بيان خونه ما، اما به خاطر عقدكنان خاله جون ما رفتيم تبريز . يك روز پس از مراسم عقد  خاله جون ، همونجا جشن دندوني ، قدم و تولدت رو  برگزار كرديم.

تزيينات رو با بابايي جون آماده كرديم. آناجون زحمت دندوني و شام رو كشيد و مادرجون ازت مراقبت مي كرد.  دست همه طلا.

كيك تولد كه بابا بزرگ زحمت كشيدن و سفارش دادن دستشون درد نكنه:

تولدت را با تم كفشدوزك گرفتيم دوست داشتم همه تزيينات و كارهاي تولدت رو خودم درست كنم كه به دليل مراسم عقدكنان خاله فرصت نكردم همه نقشه هايم را عملي كنم. اما خداروشكر قبل از مسافرت لباس ها و تلت تموم شد.تاجت هم با عجله همون روز كه تولد گرفتيم درست كردم چيزي كه مي خواستم نشد اما بهت مياد عزيزم مباركت باشه.

اينم از عكس هاي كفشدوزك كوجولوي ناز ما:

 

 

 

 

 

 

هستي جون پس از رفتن مهمونها خيلي خوشحال بود و حسابي بازي كرد و آواز خوند.ساعت 3 شب هم وقتي بهش گفتم بايد لالا كنيم زد زير گريه و همه رو بيدار كرد.

 

 

 

 

 

 

عسل جون ناز عمه كه خيلي خوشحال بود و شمع تولدت رو عسل جون فوت كرد، قربون این جیگرطلای نازم بشم.

ماشاله به این چشم های ناز عسل خوردنی و شیرین عمه:

هدایای هستی جون:

از همه به خاطر هدیه ها متشکریم. ایشاله بعدا محبتشون را جبران کنیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان روشا
6 خرداد 93 17:20
تولد دختر نازم مبارک ان شالله سالیان دراز زیر سایه پدر و مادر با سلامتی و شادی زندگی کنه چقدر ناز شده خانوم گل تو این لباس کفشدوزک همه چیز قشنگ و عالی آفرین به مامان خوش سلیقه
مامان هستي
پاسخ
سلام مشتاق ديدار خيلي ممنون به ما سر ميزنين و با مشغله هاي فراوران وقت مي گذارين و نظر ميدين.شما هميشه لطف دارين.زنده باشين.
سپیده
14 خرداد 93 10:26
با سلام. متاسفانه قفل راست کلیک داره.اگر قفل رو برداشتید اطلاع بدید
خاله هستی
17 خرداد 93 22:25
پس اوندا خالان نینیدی
مامان هستي
پاسخ
خالا عمونان باهم گتمیشدیلر منه گل و گوزل تولد هدیه سی آلالار.
خاله هستی
17 خرداد 93 22:43
با یک سبد گلهای سرخ و میخک دلم میخواد بهت بگم تولدت مبارک. خیلی ممنون از اینکه اومدین تبریز و کنارم بودین .من خودمم ندونستم چه جوری اینقد سریع عقد کنان من شد و بالاخره شما اومدین تبریز .درسته مامان هستی نتونسته به خاطر عقد کنون همه نقشه هاشو عملی کنه ولی ارزش همین اندازه تزیین هم خیلی بالاتر از این حرفهاست چون من شاهد بودم که از هر فرصتی چه شب چه روز استفاده میکرد تا کارهای تولد دختر نانازشو انجام بده .هستی عزیزم همه مامانا خوبند و بچه هاشونو دوست دارن ولی مامان تو ، تو رو خیلی خیلی دوست داره و بهت عشق میورزه .از همه تون ممنون که اومدین تبریز و شرمنده که عقد من و عمو علی پابرهنه اومد وسط تولد عزیز دل خاله.دوست دارم خاله جون.بوس
مامان هستي
پاسخ
با هوارتا گلهای سرخ و میخک دلم میخواد بهت بگم پیوندتان مبارک. خواهش می کنم خاله عروس جونم.همه مون با کمال میل اومدیم عقدکنان شما.چقدر خوبه که خاله جونم وقتی عروس شد که من هم افخار حضور در جشن عقدش رو داشتم. حسابی بهمون خوش گذشت.عروس شدن خاله خوشی و قشنگی تولدم رو برای مامانم هزاران برابر بیشتر کرد.حسابی بهمون خوش گذشت.ایشاله خوشبخت باشی در کنا عمو علی جونم.